TIEDOTE Hallitus perehtyy Ruokaviraston julkaisemaan koirien jalostukseen liittyvään alustavaan eläinsuojelusuunnitelmaan

Suomen Ranskanbulldogit ry:n hallitus on saanut eilen tietoonsa kaikkien muiden ohella ensimmäisen esityksen uuden eläinsuojelulain asetuksista koskien rotumme kasvatusta.

Hallitus perehtyy esitykseen huolellisesti ja käsittelee asioita yhdessä rotujärjestö SKKY:n sekä Suomen Kennelliiton kanssa.

Asioiden etenemisestä tiedotetaan yhdistyksen eri kanavilla sitä mukaa kun on jotain uutta tiedotettavaa. Sosiaalisessa mediassa spekulointi ja kommentointi ei vie asioita eteenpäin, vaan asiat hoidetaan virallisten kanavien kautta. Yhdistyksen sosiaalinen media ei ole keskustelualusta aiheelle ja keskustelut tullaan poistamaan. Alusta on tarkoitettu yhdistyksen tiedotusta varten.

Jos jäsenistöllämme on ehdotuksia ja ajatuksia kyseiseen esitykseen liittyen, niin kommentit ja palautteet voi osoittaa hallituksen käsiteltäväksi sähköpostitse sihteerin kautta (sihteeri(a)suomenranskanbulldogit.fi).