TIEDOTE Erikoisnäyttelyn 2020 järjestämisestä

Suomen Ranskanbulldogit ry seuraa COVID-19 tilanteen kehitystä vuoden 2020 erikoisnäyttelyn järjestelyiden osalta.

Suomen Kennelliiton ohjeistuksen mukaisesti järjestäjien on mahdollista perua näyttely jo hyvissä ajoin tai siirtää myöhempään ajankohtaan. Tai jäädä vielä odottamaan tilanteen kehittymistä ja mahdollisesti järjestää näyttely elokuussa, mikäli valtion säännökset sen mahdollistavat.

Näyttelymme siirtomahdollisuudet ovat rajalliset ja tällä hetkellä uutta siirtoa ei nähdä järkevänä vaihtoehtona vaan yritämme järjestää näyttelymme suunnitellusti. Lopullinen päätös tehdään viimeistään heinäkuun alussa, jolloin ilmoittautumisten takarajaan jää vielä reilu pari viikkoa.